מסלול יזמים+
24 Kits הכלולים במסלול זה
למה דווקא אתם?
איך לבלוט מעל המתחרים ולהגדיר את היתרון היחסי שלכם - בפני לקוחות, מנהלים, משקיעים ומעסיקים.
איך למכור יותר- גם בתנאים של אי וודאות, משבר כלכלי ושוק תחרותי
איך לסגור יותר עסקאות ולשפר את "יחס ההמרה" - גם בתנאים של אי וודאות, משבר כלכלי ושוק תחרותי.
סדר יום, תכנון ותעדוף
בקיט הזה, נדבר על סדר יום, או יותר נכון עוגנים לסדר יום פרודוקטיבי. כזה שהמשימות בו ברורות לנו, תכננו אותו, הבנו מה חשוב יותר ומה פחות, ואנחנו נחושים לא לחזור הביתה מותשים.
מיקרו פעולות- שמים סוף לתירוצים
בקיט זה נעסוק בעולם הדחיינות והתירוצים למשימות השונות שברצוננו לקדם.
איך להעביר "שיחת מעלית" אופטימלית
מבנה מנצח - 6 שלבים פשוטים - של התשובה הטובה ביותר שאפשר לתת לשאלה "מה אתם עושים?" ושל התיאור שלכם ברשתות החברתיות ובחומרים שיווקיים.
להצליח בנטוורקינג
7 עקרונות מובילים איך לפנות אל (ולדבר עם) אנשים חדשים, ואיך לפתח רשת קשרים - עסקיים, מקצועיים ואישיים - רחבה ככל האפשר, גם אם אתם הכי ביישנים בעולם.
הנעה לפעולה
איך לגרום לאנשים לעשות את מה שאתם רוצים בסוף כל פגישה, פוסט, סרטון, פרזנטציה או שיחה
טכניקת זכרון - איך זוכרים את שמות הלקוחות והאנשים שמסביבנו
בקיט הזה נרכוש ונתאמן במיומנות של שיפור הזיכרון שלנו, ובפרט בזיכרון שמות של אנשים.
Inbox Zero - לנהל את תיבת המייל ביעילות
תיבת המייל שלנו היא אחד הכלים המרכזיים לקבלה ושליחת הודעות בחיינו. יש לנו מייל עבודה, מייל אישי, המייל הוא האינבוקס הראשי של רבים מאיתנו, ולכן אנחנו פותחים אותו בבוקר ולמעשה לא סוגרים אותו.
איך לבנות ולנהל To Do List שמביא תוצאות
חובבי הרשימות יעשו רשימה בכל פעם שהם צריכים לעשות סדר במחשבות, יש להם צ'קליסטים ומרקרים צבעוניים והרשימה מנווטת אותם בקלות.
שונאי הרשימות ימצאו את עצמם מגלגלים מחשבות ומשימות בראש, מוקפים בפתקים שמפוזרים בתיק או על השולחן או גם וגם... ולשם הפתיחה רק נגיד שלא משנה עם איזה סוג אתם מזדהים, היום אנחנו נחקור את נושא הרשימות לעומק.
תפוס תבוקר תפוס תיום- איזון חיים עבודה
בקיט זה אני אלמד ואציג את ההבנה והכח של פתיחות חזקות בבוקר שלנו, נקבל כלי חשוב לאיזון חיים ועבודה, נלמד לעצב לעצמנו נוסחת ניצחון עבור בקרים פרודקטיביים שימלאו לנו את היום העמוס שלפנינו.
פשוט להתמקד - החיים בעולם ההסחה
החיים בעולם ההסחה היא הדרכה על השפעת הטרנספורמציה הדיגיטלית על ההתנהגות שלנו, כאנשים, ארגונים, קהילות וקבוצות.
איך לענות נכון לשאלות והתנגדויות בזמן מכירה
תשובות מדויקות לשאלות הקשות ביותר האפשריות שישאלו אתכם בפגישות עבודה ושיחות מכירה.
איך החברים והשכנים שלכם יסדרו לכם עבודה ולקוחות?
איך לייצר הזדמנויות עסקיות ומקצועיות בכל מקום ולהיעזר בקשרים הקיימים שלכם כדי להשיג את המטרות שלכם.
איך לגייס לקוחות חדשים לעסק ולחברה
מודל מיוחד לייצור הכנסות נוספות בדרך יצירתית, לפיתוח שווקים ותחומים חדשים ולהגדלת שווקים ותחומים קיימים.
Empathy map – איך לגרום ללקוחות לייצר חיבור רגשי ולקנות יותר? ״בקרוב״
חדשנות זה להכיר את הלקוח שלך טוב יותר מכל לקוח אחר״ בקיט נקבל משקפיים חדשות ונדע להשתמש בכלי של : Empathy map ונכנס לנעלים של הלקוח שלנו, לחושים שלו נבין את חווית המפתח שלו ואיזה ערך חדש הכי נכון לייצר עבורו. כלי מהיר ויישומי שיכול לתת ערך בכל מפגש עם לקוח/מנהל/עובד.
ניתוח ותעדוף משימות – או: כיצד לאלף כלבים ולגעת בכוכבים ״בקרוב״
ברוכים הבאים לקיט המושלם לניתוח מהיר ודירוג של מספר רב של משימות במקביל. תוכלו להשתמש בו כחלק מתהליך בקרה על תכניות עבודה קיימות, אבל גם כדי לדרג רעיונות חדשים ולתעדף בין מספר אפשרויות.
Storytelling – איך לספר סיפור מניע לפעולה ללקוח שלי? ״בקרוב״
יש לכם הרבה מה לספר, המון! הסוד זה לדעת מה בדיוק לספר ואיך. והסוד היותר גדול הוא לדעת לענות על השאלה למי אני מספר את הסיפור ומה אני רוצה שהוא יעשה? בקיט נלמד כיצד נכון לספר את הסיפור שלנו בכדי להניע את הלקוח לפעולה הרצויה. נתרגל שימוש בכלי ידע, ירגיש יעשה ונבנה פיץ’ וסיפור שיגעו בנקודה ויניעו אותו לפעולה.
מתי אלמד למדוד נכון? ״בקרוב״
אומרים שמה שלא נמדד – לא מנוהל (כראוי). בקיט הזה נלמד מה הם מדדים, איך מבדילים בין כל המושגים המבלבלים הללו: תשומות, תפוקות, תוצאות והיכן משתלבים המדדים? נלמד איך מדידה נכונה יכולה לשפר משמעותית את העבודה שלנו כבר משלב התכנון ונתרגל כדי לגלות שזה קל קל קל.
Decision making matrix – איך לקבל את ההחלטה הנכונה ב-10 דקות? ״בקרוב״
לקבל החלטות זה קשה! וזה הכרחי כדי להצליח בכל תחום. בקיט נבין למה קשה לנו לקבל החלטות, איזה מיינסט אנחנו צריכים לפתח ונתרגל שימוש בכלי קצר ויעיל שהופל כל התלבטות לנוסחה פשוטה עם תשובה ברורה. ממליץ לא להתלבט על הקיט הזה ופשוט להיכנס אליו עכשיו
איך להעריך את הערך שלך ולהרוויח יותר? תמחור חכם בעזרת AI ״בקרוב״
ב-kit זה תלמדו כיצד להשתמש בבינה מלאכותית לתמחור חכם ומדויק של מוצרים ושירותים. תכירו כלים לניתוח שוק, הערכת עלויות, וקביעת מחיר אופטימלי בעזרת ChatGPT, תוך התמודדות עם פחדים הקשורים לתמחור והצגת ערך ברור ללקוחות.
תמחור חכם בעזרת AI: איך להעריך את הערך שלך ולהרוויח יותר?
Critical customer - איך לעבוד רק עם לקוחות אידיאלים?״בקרוב״
איך לעבוד רק עם לקוחות אידיאלים? 20% מהלקוחות = 80% מההכנסות. ככה זה, זה חוק פראטו. אפשר להשקיע פחות זמן בלקוחות שמוציאים הרבה אנרגיה ונותנים פחות ולהשקיע יותר אנרגיה בלקוחות שנותנים הרבה מצריכים פחות מאמץ ושגם כיף לעבוד איתם. בקיט נאפיין את הלקוח האידיאלי! שייתן עבורנו את הערך הרב ביותר בהשקעה הפחותה ביותר ונדייק פעולות שיווקיות כדי שהיו לו יותר ויותר לקוחות כאלה בעסק.
The Happiness Booster- איך להגביר אנרגיה, חיוביות ואורך חיים בריא? ״בקרוב״
החיים המודרניים, המהירים והעמוסים, לא תמיד משאירים לנו מקום להרגיש שמחה פנימית או סיפוק עמוק מהיום-יום. קיט "The Happiness Booster" נותן לכם כלים מעשיים ויעילים שמבוססים על מחקרים בפסיכולוגיה חיובית כדי להכניס יותר חיוניות ומשמעות לחיים, ולשפר את הפרודוקטיביות בעבודה.
תמונת מצב בשלושה מהלכים״בקרוב״
קיט זה נועד לתת לכם מושג ברור על כלל התהליכים הנמצאים תחת אחריותכם ועבור כל נושא – האם הוא מתקדם, תקוע, בוצע, כשל או מיותר לחלוטין. מדובר במיומנות בסיסית ולא מאוד מורכבת, אולם יש לבצע אותה נכון, שכן שלב זה הוא הראשון והקריטי בתהליך הבקרה שארגונים עורכים לאורך השנה, ועליו נבנה את התחקיר – שיובא בקיט נפרד, בשם "כיצד לאלף כלבים ולגעת בכוכבים."